MESTI YAKIN PADA KEBOLEHAN DIRI SENDIRI!
KERANA DENGAN KEYAKINAN, USAHA ANDA AKAN BERGANDA!!!

Friday, May 6, 2011

Hari-hari yang menghiburkan...



Assalamualaikum.... Hari Sabtu, hari ganti cuti Deepavali... Kerja, kerja, kerja.. hari ni ramai juga yang datang tanya... Zila kenapa dah lama tak bagi Motivasi?.. eemmmmm....Tahniah dan terima kasih kepada yang prihatin...saya yakin saya ni masih disayangi... Tak ada apa-apalah..cuma nak mencari kekuatan diri, memotivasi diri sebelum memberi motivasi kepada orang lain.. sejak akhir-akhir ini saya banyak menerima 'cas-cas' negatif dari persekitaran saya, jadi perlu bagi saya mencari cas-cas positif semula... Mungkin selepas Hari Guru saya akan bermula semula... Harap-harap Allah membantu saya dalam mengharungi liku-liku hidup sebagai pendidik ni... Entahla ya...
Ok la.. terima kasih kepada yang sudi mendekati, menasihati, meyokong, menegur diri ini... Hanya Allah sahaja yang mampu membalas budi baik kalian...

No comments:

Post a Comment